luni, 22 decembrie 2014

Banana bread



Am facut-o si eu, daa, si mi-a placut :) Reteta am preluat-o de pe site-ul Cristinei Mazilu, dar fara optionale :P (asta dupa ce am lecturat cateva retete "banana bread"...).




Ingrediente: 120 g unt,
200 g zahar,
2 oua,
250 g faina,
1/2 lingurita sare,
1 lingurita bicarbonat,
3 banane coapte, pasate.

Mixam untul cu zaharul pana se formeaza un amestec cremos; adaugam ouale si omogenizam.

Separat amestecam faina cu sarea si bicarbonatul. Adaugam ingredientele uscate in amestecul cu unt si omogenizam.

Incorporam bananele.

Turnam compozitia intr-o tava de chec, tapetata cu hartie de copt si coacem la 180 de grade, in cuptorul preincalzit, pana checul trece testul scobitorii (cca 1 ora).



Presaram cu zahar pudra.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu