duminică, 26 octombrie 2014

Salată Mazurka



Mie una mi-a placut foarte mult aceasta salata, desi multa vreme nu am fost "topita" dupa preparatele care contineau nuca. Intre timp situatia s-a schimbat :)
Am gasit reteta pe site-ul Amaliei, dar si pe lalena.ro. Eu nu am rezistat fara sa adaug salatei si niste ceapa, deh, fiecare cu poftele lui :D


Ingrediente:
1 conserva de fasole rosie,
1 conserva de boabe de porumb,
2 castraveti murati, in otet,
1 ardei gras, rosu,
100 g nuci,
1 legatura de patrunjel,
3 catei de usturoi,
2-3 linguri ulei,
sare dupa gust.

Zdrobim nucile introduse intr-o punga, cu ajutorul unui sucitor. Scurgem fasolea si porumbul, le punem intr-un bol, impreuna cu nucile zdrobite.
Taiem cubulete ardeiul si castravetii; pisam usturoiul. Taiem marunt patrunjelul. Amestecam bine toate acestea cu restul ingredientelor, si cu uleiul, potrivim gustul de sare.
Eu am pus si niste ceapa rosie.

Consumam cu mare pofta!

Un comentariu: